مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-21بين الملل

گزارش الاخبار | مداخله نظامی مصر در لیبی به زودی آغاز می شود


یک روزنامه لبنانی با اشاره به مصوبه اخیر پارلمان مصر تأکید کرد که این مصوبه، به منزله مجوزی به ارتش این کشور است تا در خارج از مرزهای آن و به ویژه در لیبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان مصر دوشنبه (روز گذشته) با اکثریت آراء به ارتش این کشور اجازه داد که برای تأمین امنیت ملی مصر در  خارج از این کشور حضور داشته باشد.

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به این مصوبه پارلمان مصر، گزارش داد، درگیری نظامی بین مصر و ترکیه در لیبی تقریبا قطعی شده، ولی طی روزهای آینده، جزییات و میزان این درگیری مشخص تر خواهد شد؛ زیرا طرحهای بین المللی شکست خورده و پارلمان مصر نیز این اجازه را به عبدالفتاح السیسی رییس جمهور این کشور داد تا در خارج از مرزهای مصر حاضر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، بر اساس مصوبه پارلمان مصر، اختیار دادن به ارتش، به خاطر ارسال عناصری از نیروهای مسلح مصر در راستای مأموریت جنگی در خارج از مرزهای کشور و برای دفاع از امنیت ملی مصر است .

پارلمان مصر با بیان اینکه عملیات ارتش علیه اقدامات شبه نظامیان جنایتکار مسلح و عناصر تروریستی خارجی خواهد بود، تأکید کرد، این اختیار به ارتش، مدت و مأموریت مشخصی ندارد و انتخاب بر عهده فرماندهان ارتش است تا در صورت لزوم اقدامات مناسب را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش الاخبار | مداخله نظامی مصر در لیبی به زودی آغاز می شود

گزارش الاخبار | مداخله نظامی مصر در لیبی به زودی آغاز می شود